only picture

عکسها و اطلاعات جالب از همه جا

only picture

عکسها و اطلاعات جالب از همه جا

Smart pal V رباتیست برای مرتب کردن اتاق بازی کودکان شما

در نمایشگاه fokuoka nanotech NOW2008 امسال که در ایالت kitakyushu در ژاپن بر گزار شد شاهد حضور فعالی از ربات های حائز رتبه از سراسر جهان بودیم. در گشت و گذاری که بین غرفه ها داشتیم با رباتی عجیب و در عین حال مفید مواجه شدیم که smart pal V نام داشت. این ربات که تصویرش را مشاهده میکنید برای کسانیکه کودکانی شلوغ دارند و همیشه با والدین خود در مورد مرتب کردن اتاق بازی خود در جنگ و جدال به سر می برند بسیار کار برد دارد.
کودک شما طبق معمول همیشه البته اگر گوش به حرف کن باشد, صبح بعد از صرف صبحانه به اتاق بازی خود میرود. با اسباب بازی های خود مشغول بازی می شود جوری که جای گذاشتن پایی در اتاق را باقی نمیگذارد. ظهر می شود , چهار دست و پا خود را از بین بازار اسبابی بازی هایش بیرون میکشد و برای صرف نهار حاضر می شود و بعد از آن نیز دوباره به اتاق بر گشته و به بازی خود ادامه میدهد. شب می شود . نه تنها اتاقش را مرتب نکرده بلکه در لابه لای کتاب ها و اسباب بازی هایش خواب میرود.
مطمئنم که دلتان نمی آید که با فریادی نه چندان دلنواز او را از خواب بیدار کنید و وادارش کنید که اتاقش را مرتب کند.کافیست از این ربات کمک بگیرید. این را بدانید که این ربات برای شروع کار و فعالیتش نیاز دارد که صدای مادر خانه را بشنود تا دست به کار شود!
آرام بر روی اتاق حرکت میکند و اسباب بازی ها را در ویترین و طبقه های اتاق جای میدهد. در پایان کار نیز جارو برقی جادوئی خود را روشن کرده و کف اتاق را تمیز میکند. صبح روز بعد کودک شما می تواند در اتاقی تمیز حرفه  همیشگی خود را ادامه دهد! 
منبع انگجت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد